top of page
Viimeisimmät jutut
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Tärkeimmät jutut

Mun maailmani maalla ja merellä


Heipä vain kaikille. Olen tässä aikeissa aloitella "ploggaamista" vaikka vähän kyllä hirvittää tällainen homma. Ajatus moiseen kirjoitteluun on kuitenkin muhinut päässäni jo pitkän aikaa, sillä niin paljon ihania asioita, elämyksiä ja seikkailuja tulee elämässä vastaan ja niitä olisi kiva kanssanne jakaa.

Vähän minusta itsestä. Olen luonto-ja eräopas, seikkai-

lukasvattaja ja melonnanohjaaja. Koko työelämäni ajan olen ollut asiakaspalvelun kautta tekemisissä niin monien ihanien ihmisten kanssa. Mikä on ollut eritäin hyvä juttu tällaiselle ujolle hemmolle kuin minä. Siinäpä se on karttunut rohkeus toteuttaa itseään ja uskallus olla oma itsensä. Olen oppinut nauttimaan niin kivojen ihmisten seurasta kuin miel-tä hellivästä hiljaisuudesta.

Varoittelen vain, että kirjoittelen tällaista "omaa suomea", jossa kaikki ei varmaankaan ole ihan oikein kirjoitettua, mutta yrittäkää ymmärtää. Se minusta. Hip hei..

Mutta haluan esitellä myös "paremman puoliskoni" Pekan, jolla on samanmoinen koulutus ja jonka kanssa puuhastellaan melojien, nälkäisten ilanviettäjien ja kakkuja kaipaavien ihmisten parissa. 24/7 ja silleen. Pekka tulee vilahtelemaan tulevissa jutuissa varmasti paljon.

Seuraa meitä
Tagit
Arkisto
  • Facebook Basic Square
bottom of page